مصاحبه آرشیو خبر ها
هدف ما قهرمانی است ، کونته در پیـشرفت من نقش زیادی داشته

هدف ما قهرمانی است ، کونته در پیـشرفت من نقش زیادی داشته

لئوناردو بونوچی ، مدافع میانی یوونتوس که در بازی های قبلی یوونتوس نقش مهمی را در تیم کونته ایفا کرده و توانست در بازی رفت در برابر لیون گلزنی کند ، در مورد شرایط یوونتوس و بازی با بنفیکا می گوید .

" مطمئنا احساسات خوب و مثبتی داریم . ما برای رسیدن به بازی فینال ، تلاش می کنیم ، فینالی که در خانه خودمان است . پس درست است که برای رسیدن به آن ، همه چیز را در زمین ارائه کنیم "

" همه قدرتمان را در لیسبون و پس از آن در زمین خودمان به نمایش خواهیم گذاشت چرا که در این فصل لیگ اروپا هدف ما است و می خواهیم که جام را بالای سر ببریم "

" مطمئنا راز کار ما در خودباوریمان در پتانسیلی که داریم و تمرینی که می کنیم است و هر زمانی که می خوایم بازی کنیم مطمئنا بت نهایت دقت و درستی کار خوایم کرد "

" و در آخر این مربی است که همه چیز را از ما می خواهد و درخواست دارد که شرایط سخت را تجربه کنیم ، حتی اگر راه آسانتری هم باشد "

" من این مسئولیت و وظیفه را دوست دارم که قدم های من کمک هایی برای مهاجمین در خط حمله باشد "

" شاید نتوانم در هر بازی پاس کلیدی و مهمی را از خط دفاع ارسال کنم اما همیشه به کمک کردن به سایر خطوط تیم فکر می کنم "

" باید گفت که همیشه یک تیم در اوج نخواهد بود ، زیرا شما همیشه می توانید بهتر شوید و پیشرفت کنید "

" اما مطمئنا بعد از 1 سال کار کردن با کونته من احساس کردم که توجه و دقت من در زمین بسیار افزایش یافته و حس کردم که در یووه آینده درون دستانم است "

" باید از مربی برای این انتخاب ها تشکر کرد ، کسی که بهترین آرایش را برای تیم بر اساس بازیکنان انتخاب و طراحی کرد و کسی که 2-5-3 ای فوق العاده و متناسب با ویژگی های من را استفاده کرد ، زیرا این به من اجازه می دهد که توپ را همیشه در اختیار داشته باشم "

" قطعا در سال های اخیر ، بازیکنی که برای من مشکلات زیادی را ایجاد کرده میلیتو بوده . زیرا او یک بازیکن و مهاجم کامل است و خوب می داند که چگونه از فضاهای موجود نفوذ و حمله کند ، فشار بیاورد و در جدال های هوایی موفق باشد و بنابراین مقابله با او سخت بود . او بازیکن کاملی بود اما مانند او نیز زیاد وجود دارد "

" در بعضی از بازی ها شما باید بسیار با دقت و هوشیار باشید ، شاید بیشتر از 100% ! . زیرا با کوچکترین اشتباه چنین بازیکنانی شما را نخواهند بخشید و مجازات می شوید "

" سخت ترین بازی در مقابل بایرن بود ، در بازی برگشت . با این حال از آنجا که تا کنون ما فراتر از توان و قدرتمان کار کردیم و همچنین با قدرت بدنی زیادمان و تلاش توانسته بودیم نتیجه را کسب کنیم ، اما در آن بازی موفق نشدیم "

" فکر می کنم که در آن بازی یوونتوس بخصوص در نیمه اول بای ، 11 بازیکن خوب نداشت و ما بد کار کردیم "

" احساسات زیبا ، شادی و لذت زیاد ، و استرس و آدرنالین زیاد . اما پس از آن خوشحالی و جشن همراه هواداران بسیار زیبا خواهد بود ، زیرا این آخرین هدف ما است و برای این منتظر رسیدن دقیقه پایانی بازی هستیم "

" برای من همیشه یوونتوس خواهد بود و من این پیراهن را مانند پوست دوم خود می دانم . و فکر می نم که حضور و رهبری یوونتوس در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا یک لذت بزرگ و فوق العاده باشد "

" چیزی که من همیشه آن را دوست دارم کاری است که در زمین انجام می دهیم ، بخصوص در بازی های خانگی . من سعی می کنم که به این موضوع از دو زاویه نگاه کنم . اول به عنوان هوادار که به شوق دیدن بازیکن تیم خود است و سپس از دیدِ یک بازیکن "

" بازی در خانه را بسیار دوست دارم ، زیرا شما از جو ورزشگاه و هواداران عشق ، شور و حرارت زیادی را میگیرید و آدرنالین خون شما بالا می رود ! چیزی که هنوز هم برای ما وجود دارد و روز به روز هم زیادتر می شود "

" من همیشه از هوادارانمان ممنون خواهم بود . زیرا آن ها همیشه ما را در زمین حمایت می کنند و پشتیبان قوی برای ما هستند . چیزی که به سادگی برای تیم ها بدست نخواهد آمد "

" زمانی که با اینت و میلان بازی می کردیم و فاصله زیادی هم نداشتیم ، در ورزشگاه خودی بازی برای حریفان ما بسیار سخت میشد . ما همیشه با خوششحالی از ورزشگاه خارج می شدیم حتی زمانی که ما در برابر اینتر در خانه موفق نبودیم "

" این نشانه ای از هواداران پر شور و با احساس یوونتوس بود که این شوق و احساس زیبا را به اشتراک گذاشته بودند ، احساسی که نماینده 14 میلیون هوادار ما در ایتالیا بود "

" این یعنی اینکه شما در حال وارد شدن به عمق تاریخ یوونتوس هستید . زمانی که شما فوتبال بازی می کنید این را به یاد داشته باشید تا به یاد بیاورید که صفحات مهمی را از تاریخ نوشته اید "

" و زمانی که شما این را برای سومین سال تکرار می کنید ( قهرمان می شوید ) و یک اسکودتو را به عنوان تیمی مهم برنده می شوید ، در حقیقت در این داستان و تاریخ می مانید و من امیدوارم که برای سال های طولانی در این داستان باشم "

مهم ترین قراردادی که امضا کردید ؟

" موردهای مختلفی وجود دارد . اما مطمئنا اول از همه اولین قراردادی که با یووه امضا کردم . زیرا این برای من به معنای ورود به تیمی بود که از دوران کودکی به آن علاقه داشتم "

" اگرمن چشم هایم را می بستم و می خواستم لئوناردو بونوچی را در بزرگی تصور کنم ، قطعا خودم را در یوونتوس می دیدم و زمانی که با یوونتوس امضا کردم بسیار احساساتی شدم "

" من همیشه برای لذت کردن تلاش کردم . اول از همه هدف من این بود ، شما همیشه باید برای لذت بردت و خوش بودن تلاش کنید و نه برای ترس و استرس "

" ما بازیکنان خوب و کلاس جهانی داریم که می خواهند قهرمانی را با یوونتوس تجربه کنند و مطمئنا قهرمانی برای ما بسیار مهم است . زیرا یووه تیمی است که همیشه در سطح بالی اروپا قرار داشته "

" شادی گل من یک ژست و خوشحالی ابداع شده توسط دوستانم است . زیرا آن ها می گفتند که من نمی توانم پس از نخستین گلی که زدم بازی کنم و گلی بثمر برسانم . دوستان من هوادار میلان و اینتر هستند و من هم هوادار یوونتوس و پس از هر گل خودم را به آن ها نشان می دهم "

" در فصل اول حضورم در یوونتوس من با آن ها شرط بستم که اگر 5 گل بثمر برسانم ، آن ها موهای خود را بتراشند "

" کارلوس توز و یورنته 2 بازیکن فوق العاده هستند ، 2 بازیکنی که افتخارات زیدی دارند . یورنته با اسپانیا قهرمان جهان شده و توز قهرمانی اروپا را دارد . توز هنوز هم خصوصیات و اخلاقی دارد که بسیاری نمی دانند . آن ها علاوه بر خوب بودنشان در زمین در زندگی شخصی و رفتارهایشان هم بسیار خوب هستند "

" توز مهاجمی است که در زمین تلاش زیادی دارد و دائم در حرکت است ، او یک رهبر واقعی و یک بازیکن تحریک کننده است و کسی است که یوونتوس را پیش می برد . شما در زمین می توانید ببینید که چگونه مدافع صاحب توپ را تحت فشار قرار می دهد و دنبال می کند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: